Tuesday, January 5, 2010

Era baru BSL

Salam kasih sayang BSL...

Sekitar ogos 2009 setelah pertemuan buat kali pertama di Sg Chongkak Blog BSL dibangunkan.
Hari demi hari rakan - rakan yang terpisah sekian lama makin bertaut.Hubungan semakin erat program yang dirancang sudah mampu dilaksanakan.

Tujuan asal penubuhan blog ini adalah menghubungkan silaturahim dengan slogan berkongsi idea, suka dan duka.Maka penerusannya haruslah selari dengan tuntutan asasnya.

Fasa pertama samada berdasarkan kalendar hijri ataupun masihi sudah boleh dijadikan penanda aras.Hijri 1431 manakala masihi 2010 sedang kita lalui.Tok berharap Blog ini mampu di gunakan sebaik mungkin demi persahabatan yang pernah terjalin moga terus mekar .

Selain menjadi medan komunikasi siber Tok berharap setiap ahli dapat menyumbang idea untuk di kongsi bersama.Jika ada bahan - bahan yang berfaedah bolehlah di salurkan kepada Tok melalui kamarul_baharin74@yahoo.com , budaksekolahlambor@gmail.com .

2 comments:

  1. Assalamualaikom......

    Didahului ucapan ribuan terima kasih diajukan khas buat Tok dan warga BSL.

    Sikap yang positif terhadap erti sebuah persahabatan mesti dititikberatkan dan dicantumkan agar ianya menjadi satu tonggak yang kukuh serta bermanfaat bagi meniti ke landasan yang betul.

    Disamping itu persiapan awal, daya pemikiran yang terbuka dan matang serta persefahaman antara warga BSL adalah faktor-faktor sampingan yang menentukan rancangan masa hadapan.

    TQ U ALL - pelangi petang

    ReplyDelete
  2. teman stuju beno ngan zaini tu,
    buat yg terbaik utk BSL,,,baik org baru mahupun org lame kite tetap same & menuntut d skolah yg same,,,,utk tok sidang,,,, teman harap mike pimpin le warge BSL DGN SEMPURNA...

    ReplyDelete