Tuesday, August 18, 2009

Perutusan khas sempena Ramadhan dari Eda Endan























WEEIII..!!! kome ni le gambo primadona batu 16 ...kahhh..kahhh udah kawin angkuhnye..kahhh..kahh...mocekkk...

yang pasti ini gambor lame ...kahh..kahhh

" eda endan memgucapkan selamat pose kepade kome semue....semoge pose kali ini jadi yang terbaik...ate pose udah beganti ke ?kahhhh...kahhhh..kahhh

12 comments:

  1. habis le aku kena kutuk le....

    ReplyDelete
  2. kahhh..kahh..kahhh mocekkkk..mocekkk..kahhh..kahh

    ReplyDelete
  3. sesape nak buat majalah buleh tanye eda endan bayo le..majalah mcm URTV tule kahhh..kahhh Pa & Ma ke,kahh..kahhh

    ReplyDelete
  4. memang mocek pun kalau belum kawin ni tentu orang lambor dengan telok bakong cayo tengoknya.

    ReplyDelete
  5. mocek ke....... aku nengok rambut karat je sebab mandi telayo depan omahnye... hehehehe... walaucam ne pun selamat nyambut bulan yg penuh kemulian buat semua bebudak sekolah lambor...selamat pose kome oiii!!!

    ReplyDelete
  6. A Gendut saje jelous kat aku he...he...A Gendut suke main rakit batang pisng dekat depan umah salleh. Klau x caye tanye dgn Loan kontek..kah..kah..

    ReplyDelete
  7. gampangggg... igt lgi kamu erk!! ate kamu pun join sekalikan....tu pasal karat jee rambut kamu hahahahahahaha....tgk aku!! rambut x karat pun...

    ReplyDelete
  8. Ala A Gendut, aku tahu rmbut kamu tu sebenarnye bukan hitam tapi putih. Kamu kan ke guna inai hitam kat rmbut kamu tu.kah...kah...

    ReplyDelete
  9. laa.... jgn le bocor rahsia eda oi!!!!!! tapikan.... mane kamu tau aku makai inai itam? sah kamu skodeng aku erk!!!

    ReplyDelete
  10. Eda teman deme br bg tau ade blog.ni...ate nengok gambo mike udah lain...ye...dulu kain singkat je,tudung tkde jarum,udah smpi nutup muke..
    teman ni mike ttk brape kenal...teman ni Mie Salleh adik Mila Toge...
    org panggil Mie getah...
    bangge le yong,,..ada blog ni...
    selamat berpuase

    ReplyDelete
  11. Oi mie, kamu biyo betul, eda dulu mane ade kain singkat, tudung pun kemas je. Pandai2 je kamu ye mie ngate eda. kain singkat lpas tu tak pakai pin tudung milah saleh le. ape pulak koje nye eda pulak..he..he...

    ReplyDelete